"You eat an egg."

Fordítás:Eszel egy tojást.

4 éve

7 hozzászólás


gabcsy01

A "you" az azt is jelenti hogy TE meg azt is jelenti hogy TI

3 éve

ferike17

You!! Akkor miert esztek?!?!

4 éve

Briana138

nekem is azt atta ki xD ez huje XD

3 éve

kinga286318

Nem tényleg mindkettőt jelenti

3 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

Mièrt eszel és nem eszed? Sajnos nem értem a külömbségét.

2 éve

DodyBreezy

Tojást megeszel ez lenne a helyes válasz???? Nekem ezt írta ki helyesnek

1 éve

ZsoltSzab989748

"Te egy tojást eszel." miért nem jó?

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.