"Youeatanegg."

Fordítás:Eszel egy tojást.

4 éve

8 hozzászólás


gabcsy01

A "you" az azt is jelenti hogy TE meg azt is jelenti hogy TI

3 éve

ferike17

You!! Akkor miert esztek?!?!

4 éve

Briana138

nekem is azt atta ki xD ez huje XD

4 éve

kinga286318

Nem tényleg mindkettőt jelenti

3 éve

Krisbaudi
Krisbaudi

Mièrt eszel és nem eszed? Sajnos nem értem a külömbségét.

2 éve

eminens2

Ha van határozott névelő (the egg), akkor: a tojást eszed (magyarban tárgyas ragozás). Ha határozatlan névelő van (a/an egg), akkor tojást eszel (magyarban alanyi ragozás). 2018.11.13.

2 hete

DodyBreezy

Tojást megeszel ez lenne a helyes válasz???? Nekem ezt írta ki helyesnek

1 éve

ZsoltSzab989748

"Te egy tojást eszel." miért nem jó?

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.