A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I drink tea or coffee."

Fordítás:Teát vagy kávét iszom.

3 éve

12 hozzászólás


Fec112763

A helyes magyar fordítás: Teát vagy kávét SZOKTAM inni. Ne vezessen meg az oldal nyelvtani baromsága... (igeidők helytelen használata)

1 éve

HelnFarkas

Az mért nem jo hogy teát vagy káét iszok ??!! (k)-val? Mért csak igy jo hogy iszom?

1 éve

atanczos

Csatlakozom: miért nem jó hogy iszok (k-val), miért csak az iszom (m-mel) ?????

1 éve

LszlNagy15

Egyszerűen a teát nem lehet kiérteni

3 éve

FarsangMark

De az nem jó hogy teát vagy kávét igyak?

3 éve

rita.gorom

Nem.. Teát vagy kávét iszom. Mert nem kérdő mondat...

3 éve

Davidlovas

Azért mert ez jó

3 éve

Davidlovas

I drink tea or cofee

3 éve

ArmandDavidBedo

Még ha kérdés lenne, de nem az

3 éve

lazar320633

Aha na mindegy én nem veszekszem +(

2 éve

7374102456789

NEM LEHET MEGFORDÍTANI A TEÁT VAGY A KÁVÉT MERT I DRINK TEA OR CAFFE

1 éve

TthKlmn

Szerintem ha a sorrend változik a lényeg nem de itt ez is lényeg nem a tudás!

2 hónapja