1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I have a different question."

"I have a different question."

Переклад:У мене є інше питання.

September 28, 2014

8 коментарів


boruviter

У мене є різні питання


SergioRuido

Артикль "а" позначає однину. У мене є різні питання - I have different/various questions.


Mary908712

Так воно ощначає "інше" чи "різне"??


SWOX20

інакше!


AnnaSavchuk

в мене пропозиція: В мене інше питання.


Candys310191

А де тут "є"??


SerhiyYakimenko

Чому питання, а не запитання? Запитання ми ставимо, а питання вирішуємо. Це різні речі.


IlyaKoltso1

Я маю і у мене є хіба не однаковий переклад i have

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.