1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I have a different question."

"I have a different question."

Переклад:У мене є інше питання.

September 28, 2014

11 коментарів


boruviter

У мене є різні питання


SergioRuido

Артикль "а" позначає однину. У мене є різні питання - I have different/various questions.


AnnaSavchuk

в мене пропозиція: В мене інше питання.


vysohanych

відсутній звук


Vasya.Paliy

можна вживати слово "other"?


Mila550053

Я маю протилежнє питання


Mary908712

Так воно ощначає "інше" чи "різне"??


Candys310191

А де тут "є"??


Candys310191

Все, зрозуміла


AD0V4

Маячня. Different завжди вживав як "різне", а other як інше. Зате життя знімає аж бігом.


SerhiyYakimenko

Чому питання, а не запитання? Запитання ми ставимо, а питання вирішуємо. Це різні речі.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.