1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Pass me the sugar, please."

"Pass me the sugar, please."

Traducere:Dă-mi mie zahărul, te rog!

September 28, 2014

10 comentarii


adalbertk

da-mi te rog zaharul ...de ce nu e corect?


sabin.ivan21

romaneste este corect..


adrian213213

Nu ai pastrat ordinea cuvintelor


ElidaConstantin

Mi se pare chiar incorecta forma "da-mi mie..."da-mi, este evident ca mie, nu? mi=forma neaccentuata a pron pers. pers I,caz dativ


iluzii

give me nu merge in loc de pass me ? pass me - eu as fi traduc ca paseaza-mi zaharul !!! .. Deci cum e corect ?


IoanDIMA

Pass me, nu prea ar fi corect dar la fel am scris si eu.


IoanDIMA

Am dat solutia corecta dar .......no coment


sergiu109003

Transmite-mi te rog zaharul


PavalTrin

Când am apăsat pe Pass să vad ce înseamnă, a arătat un semn cu nimic.


CarmenCecan2

Răspunsul ar trebui acceptat - dă-mi înseamnă să îmi dai (mie), că doar nu putem spune dă-mi ție/lui/ei zahărul!!!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.