"Care este ecranul meu?"

Traducere:Which one is my screen?

acum 4 ani

11 comentarii


anamaria.a219539

Nu inteleg. Ce rol are "one" in propozitie?

acum 4 ani

Karenatia

Se utilizeaza pentru a se evita repetitiile. Daca ar fi fara ”one” , ai intelege in propozitia data ”care este ecranul meu?”. Cu pronumele one iti dai seama ca e vorba de o optiune, ai de ales intre una sau alta varianta.

acum 4 ani

gustawsohn
gustawsohn

In engleza asa o fi, "one" pare a avea un sens; dar eu am tradus "which one is my screen?" in formula "care anume este ecranul meu?", tocmai pentru a sublinia o optiune, si in limba romana, si mi-a dat "gresit"(?!).

acum 3 ani

IftimeD

de ce nu merge si what ??

acum 3 ani

Roxi493365

Pentru că înseamnă "ce"

cu 6 luni în urmă

ionela836536

What??

acum 3 ani

Constantin732936

Tttt

acum 2 ani

Felicia261335

Am scris fara si merge

acum 1 an

Ion29563

Ok

acum 1 an

wkF9j

Prost

cu 1 lună în urmă

PetreDanie5

Screen= monitor=ecran

cu 1 lună în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.