1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Care este ecranul meu?"

"Care este ecranul meu?"

Traducere:Which one is my screen?

September 28, 2014

12 comentarii


anamaria.a219539

Nu inteleg. Ce rol are "one" in propozitie?


Karenatia

Se utilizeaza pentru a se evita repetitiile. Daca ar fi fara ”one” , ai intelege in propozitia data ”care este ecranul meu?”. Cu pronumele one iti dai seama ca e vorba de o optiune, ai de ales intre una sau alta varianta.


gustawsohn

In engleza asa o fi, "one" pare a avea un sens; dar eu am tradus "which one is my screen?" in formula "care anume este ecranul meu?", tocmai pentru a sublinia o optiune, si in limba romana, si mi-a dat "gresit"(?!).


IftimeD

de ce nu merge si what ??


Roxi493365

Pentru că înseamnă "ce"


Felicia261335

Am scris fara si merge


PetreDanie5

Screen= monitor=ecran


pdurecatal

Cred ca merge si fara one.si inl. romana se folosete ,,eu unul sunt de acord,,

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.