1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A century is not a year."

"A century is not a year."

Çeviri:Bir asır bir yıl değildir.

September 29, 2014

13 Yorum


uralc

anlam olara çok saçma bir cümle


...irem...

ayn çok saçma


EnsarKarpu

Bir yıl bir asır değildir dedim kabul etmedi


Selcen_Ozturk

e yanlis cunku, cümleyi ters cevirmissiniz


Barisgndgdu

Sizin dediğiniz "a year is not a century" olur.


usenenheri

Hadi canım yok artık


...irem...

aynen 100 yıl 1 yıl değilmiş şok oldum ya haberim yoktu


NurettinAN1

anlamı değişmiyor


Bulent-Ilgaz

Bu kursu hazırlayanlar Türkçe bilmiyor. "Yüzyıl" karşılığının "asır" olduğunu bilmiyorlar.


Bulent-Ilgaz

Türkçe'de "yüzyıl" "asır" demektir.


HidayetACA1

bir yüzyıl bir yıl değildir bu cevap ta doğrudur


Muhammed282118

Bazen a not diyor bazı cümlelerde not a diyor anlamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.