"You drink."

Fordítás:Iszol.

4 éve

20 hozzászólás


siska.pete

Az "iszol" megoldást nem fogadja, szerintem javítani kéne!

3 éve

koczeklaud

Pedig az A helyes szo valojaban hogy iszol

3 éve

DnielSrank

Nem akkor lenne többesszám ha a drink végén s lenne?

4 éve

Tutika91

"s"-et csak egyes szám harmadik személyben használunk.

2 éve

Tutika91

De itt te-re gondoltak, nen ti-re

2 éve

bpeti06

de

3 éve

gota374127

Nem fogadja el, hogy "iszol" erre javításba odaírja, hogy a helyes válasz iszol..

1 éve

VeresMargi1

Szerintem is hibás

2 éve

beni851943

Drinks????

2 éve

Vill348778

Szia Tutika91! Kedves tőled hogy segítesz! :)

2 éve

RolandNagy912698

nem tobbes szam mert a drink az egy ige es nem fonev..

2 éve

Norbert341262

Nem jo a forditas

2 éve

Gal-MolnrZ

Én is úgy tudom hogy hibás!:-)

2 éve

FlixTheILL

És mi az az egy t betű? xD

1 éve

mtPBgg
mtPBgg

Nekem elfogatta

1 éve

AndreaWrab1

Azt īrtam hogy:" a te italod",ez mért nem jô?

1 éve

__Bence__

Azert, mert a " a te italod" az ugy lenne hogy "your drink"

5 hónapja

VargaPatrc5

Azt írtam, hogy iszol

1 éve

Andrs795672

"Te iszol" Miért nem jó?

1 hónapja

levanka
levanka

nem fogadja el, hogy "iszol"

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.