"There were three dogs in my house."

Traducere:Erau trei câini în casa mea.

September 29, 2014

10 comentarii


GeorgeRDK

Care este rolul lui ”there” în expresia ”there were”?

January 9, 2016

IuliaAlexa5

"there is" este o expresie si are sensul de exista. "there were" este la trecut si se refera la faptul ca erau trei caini in casa mea. There mai inseamna si acolo. Dar there is este o expresie si trebuie luate cuvintele impreuna.

January 9, 2016

sofiacarson24244

Are

April 24, 2019

Cipi_Cata

Asa-i.S-au dat doua variante gresite.

February 7, 2015

beberobu

Cand spui selecteaza pai inteleg sa selectez si nu sa scriu. Si nici-o varianta selectabila nun este buna.

February 28, 2015

mishuletz

"Existau trei caini in casa mea" nu e corect?

August 4, 2015

AdiOno

După mine trebuia cerut nu sa selectezi varianta bună ci să pui propoziția la timpul trecut!

August 8, 2015

EugenPere

Acasa la mine sau la mine acasa,, eu considere ca e aceeasi treaba

April 30, 2016

Petronela279569

House(substantiv, adverb)= casa; home(adverb)= acasa.

May 6, 2017

Valentina341142

Daca citesti toate comentarile nu mai intelegi care varianta este corecta. Nici eu nu inteleg expresia ''There were'' poate cineva de la Duolingo sa ne explice? multumesc!

March 27, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.