Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"There were three dogs in my house."

Traducere:Erau trei câini în casa mea.

acum 3 ani

13 comentarii


GeorgeRDK

Care este rolul lui ”there” în expresia ”there were”?

acum 2 ani

IuliaAlexa5

"there is" este o expresie si are sensul de exista. "there were" este la trecut si se refera la faptul ca erau trei caini in casa mea. There mai inseamna si acolo. Dar there is este o expresie si trebuie luate cuvintele impreuna.

acum 2 ani

Dan868052

Si de ce nu este valabil raspunsul Existau trei caini la mine acasa?

cu 5 luni în urmă

mishuletz

"Existau trei caini in casa mea" nu e corect?

acum 3 ani

Ionut-Balogh

Nu merge varianta cu cifre. "3" in loc de "trei".

acum 3 ani

IuliaAlexa5

Trebuie să scrii su litere cifrele, altfel nu se iau în considerare

acum 3 ani

gya888

Nu sunt bune cele doua variante was is .

acum 3 ani

2015newyork

S-au dat doua variante gresite.

acum 3 ani

Cipi_Cata

Asa-i.S-au dat doua variante gresite.

acum 3 ani

beberobu

Cand spui selecteaza pai inteleg sa selectez si nu sa scriu. Si nici-o varianta selectabila nun este buna.

acum 3 ani

AdiOno
AdiOno

După mine trebuia cerut nu sa selectezi varianta bună ci să pui propoziția la timpul trecut!

acum 3 ani

EugenPere

Acasa la mine sau la mine acasa,, eu considere ca e aceeasi treaba

acum 2 ani

Petronela279569

House(substantiv, adverb)= casa; home(adverb)= acasa.

acum 1 an