"There were three dogs in my house."

Traducere:Erau trei câini în casa mea.

September 29, 2014

10 comentarii
Această discuție este blocată.


GeorgeRDK

Care este rolul lui ”there” în expresia ”there were”?


IuliaAlexa5

"there is" este o expresie si are sensul de exista. "there were" este la trecut si se refera la faptul ca erau trei caini in casa mea. There mai inseamna si acolo. Dar there is este o expresie si trebuie luate cuvintele impreuna.


Cipi_Cata

Asa-i.S-au dat doua variante gresite.


beberobu

Cand spui selecteaza pai inteleg sa selectez si nu sa scriu. Si nici-o varianta selectabila nun este buna.


mishuletz

"Existau trei caini in casa mea" nu e corect?


AdiOno

După mine trebuia cerut nu sa selectezi varianta bună ci să pui propoziția la timpul trecut!


EugenPere

Acasa la mine sau la mine acasa,, eu considere ca e aceeasi treaba


Petronela279569

House(substantiv, adverb)= casa; home(adverb)= acasa.


Valentina341142

Daca citesti toate comentarile nu mai intelegi care varianta este corecta. Nici eu nu inteleg expresia ''There were'' poate cineva de la Duolingo sa ne explice? multumesc!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.