Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I have orange shoes."

Переклад:У мене помаранчеві черевики.

0
3 роки тому

37 коментарів


AndrewZA

Я маю помаранчеве взуття

24
Відповісти3 роки тому

SergioRuido

Додано.

12
Відповісти3 роки тому

Bogorodichenko

А чому orange перестав бути жовтогарячим?

-19
Відповісти3 роки тому

Shumska1

Жовто-гарячий це жовто-гарячий! А оранжевий це оранжнвий!!

15
Відповісти3 роки тому

Bogorodichenko

По-перше, жовтогарячий. По-друге, це синоніми - http://uk.worldwidedictionary.org/%D0%B6%D0%BE%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%B0%D1%80%D1%8F%D1%87%D0%B8%D0%B9

10
Відповісти3 роки тому

Morguncik

Таню, слово "жовтогарячий" пишеться без дефізу. І він таки "оранжевий"! Гляньте словник та перекладач, пепед тим як бути катигооичними (суджу зі знаків окликів ваших). Перший варіант це укр. Другий це рос.

-3
Відповісти2 роки тому

SergioRuido

?

4
Відповісти3 роки тому

Bogorodichenko

Я переклала як жовтогарячі черевики - duolingo цей варіант забракував

4
Відповісти3 роки тому

SergioRuido

Примхливий цей duolingo.. Ну то ми навчимо його, і orange розпочне бути жовтогарячим..

Про всяк випадок, нагадую - кнопка "Повідомити про проблему" плюс ваш впевнений правильний варіант дорівнює швидший відгук від розробників.

28
3 роки тому

Morguncik

11.03.16 в мене вже, щойно нормально сприйняв слово "жовтогарячий" :) Ваші зусилля подіяли

1
2 роки тому

olesyalevchun

катю я згідна! беріть поширені варіанти! дуолінго не може записати всіх варіантів від всіх слів!................

5
Відповісти2 роки тому

VitaliyRepetsky

в мене помаранчеві мешти - слова "в" і "мешти" чомусь забракувало - чи галицький говір не підходить?

3
Відповісти3 роки тому

Katia_UA

не варто пропонувати купу діалектизмів. тільки роботи модераторам додавати. тут головне не красномовність, а вміння грамотно перекласти речення з англійської на українську.

30
Відповісти3 роки тому

k22h2

Чому треба писати (череви ки) а не (черереви чки)

3
Відповісти1 рік тому

MarianGbur

Артикль '' а'' не потрібен?

2
Відповісти2 роки тому

Vladyka1789

у множині неозначених артиклів "a" "an" не вживаються!

1
Відповісти1 рік тому

P3Is1

Чоботи теж не підходить? Чому?

1
Відповісти2 роки тому

uIFp1

Я спробував апельсинові... Не правильно

0
Відповісти3 роки тому

viktorias1q

А я проїзжав повз свілотлофор який горів бурячковим кольором. :) . .(Перепрошою за спам)

21
Відповісти3 роки тому

suprun12

ні апельсинові а оранжові

0
Відповісти1 рік тому

LiliaBodna

Я маю оранжеве взуття Вибило як помилку, чому?(

0
Відповісти2 роки тому

Morguncik

Напевно сприйняло як русизм. В українській немає слова "оранжевий"

-3
Відповісти2 роки тому

alina18309

Я маю помаранчеве взуття

0
Відповісти2 роки тому

Viacheslav926246

Варіант "апельсинові" може означати "зроблені з апельсину", на кшталт "яблуневі" (!?)

-1
Відповісти1 рік тому

weldgladiy

Підтримую AndrewZA, рахую що це правильна відповідь!

-1
Відповісти1 місяць тому

tanya834410

Таксобі питання

-2
Відповісти7 місяців тому

VitalinkaI

ну той що якщо нажати ПОВІДОМИТИ ПРО ПРОБЛЕМУ варіант правильним не стає.

-3
Відповісти1 рік тому

5FLi3

чому в такому реченні треба артикль "I have a pink plate." а в такому ні "I have orange shoes."

-3
Відповісти1 рік тому

Natali-17

Додайте будь ласка слово " черевички ", бо в мене його заблокувало. І зарання, дякую!

-4
Відповісти1 рік тому

SofiaSofia800842

Як на мене можна і туфлі і взуття

-5
Відповісти2 роки тому

MyhajloFikiert

Не розумію чому не можуть бути "мешти" , "капці".

-6
Відповісти2 роки тому

LaFleur88

ну,вибачте,які мешти?)) я теж знаю діалект,бо живу в цій місцевості,але ж логічно подумати,ви ж в курсі,що мешти то є взуття!

2
Відповісти1 рік тому

AndreyDoro7

а це можуть бути АПЕЛЬСИНОВІ черевики?

-6
Відповісти2 роки тому

slavikot

додайте рудий колір дякую)

-7
Відповісти2 роки тому

AndreyDoro7

рудий - ginger

-1
Відповісти2 роки тому

lena1992lenochka

я маю оранжеві туфлі.

-8
Відповісти3 роки тому

Shumska1

Не туфлі , а взуття

6
Відповісти3 роки тому