"I have orange shoes."

Переклад:У мене помаранчеві черевики.

4 роки тому

14 коментарів


AndrewZA

Я маю помаранчеве взуття

4 роки тому

SergioRuido

Додано.

4 роки тому

olesyalevchun

катю я згідна! беріть поширені варіанти! дуолінго не може записати всіх варіантів від всіх слів!................

3 роки тому

k22h2

Чому треба писати (череви ки) а не (черереви чки)

1 рік тому

Tamara177109

А яка різниця?!?!?;!;

1 тиждень тому

VitaliyRepetsky

в мене помаранчеві мешти - слова "в" і "мешти" чомусь забракувало - чи галицький говір не підходить?

3 роки тому

Katia_UA

не варто пропонувати купу діалектизмів. тільки роботи модераторам додавати. тут головне не красномовність, а вміння грамотно перекласти речення з англійської на українську.

3 роки тому

P3Is1

Чоботи теж не підходить? Чому?

3 роки тому

MarianGbur

Артикль '' а'' не потрібен?

3 роки тому

Vladyka1789

у множині неозначених артиклів "a" "an" не вживаються!

1 рік тому

alina18309

Я маю помаранчеве взуття

2 роки тому

LiliaBodna

Я маю оранжеве взуття Вибило як помилку, чому?(

3 роки тому

Viacheslav926246

Варіант "апельсинові" може означати "зроблені з апельсину", на кшталт "яблуневі" (!?)

1 рік тому

VoOE8
VoOE8

Я удалю eту хeровою игру!!!

3 дні тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.