1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She is not here."

"She is not here."

Çeviri:O burada değil.

September 29, 2014

20 Yorum


bulnet_2003

here kelimesinin telaffuzu hear ile aynı sanki


Hilal.41

Evet bende ikisini ayırt edemiyorum


sevvalgoc

Ya here kelimesini her gibi soyluyo duzeltin sunu


YldrmGngr

Here'i her gibi okuması problem.


huspeed

daha önceki örneklerde "her" kelimesini böyle telaffuz ediyordu şimdi "here" ı aynı telaffuz ediyor yavaş ses kaydı olmasaydı anlamazdım fakat kafa karıştırıcı


Willy_uzun

Hear ile here okunuşu aynı gibi karıştırıyorum


BZB1972

"is" -dır, -dir anlamı katmaz mı?


aryildiz

Burda yazdım kabul etmedi. İlla burada olacak


Olcayzfrat

Bir de sesli cümleleriniz yarısından başlamasa.


Koray595827

Lan okunuşunu anlamasaniz bile anlamini sanki bilmiyosunuz be arkadaş. Benim sorunum nokta koymayi unutmam be.


Koray595827

Bide burda yazmisim lan


erkanaltun1

Değil ile değildir arasında ne yanlışlık vardır


hknzngn

O burada değil le değildir arasında ne fark var yanlış diyorsunuz


Toprak196210

Haer here karisikligi olmus

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.