"She is not here."

Çeviri:O burada değil.

4 yıl önce

10 Yorum


sevvalgoc

Ya here kelimesini her gibi soyluyo duzeltin sunu

4 yıl önce

huspeed

daha önceki örneklerde "her" kelimesini böyle telaffuz ediyordu şimdi "here" ı aynı telaffuz ediyor yavaş ses kaydı olmasaydı anlamazdım fakat kafa karıştırıcı

4 yıl önce

YldrmGngr

Here'i her gibi okuması problem.

3 yıl önce

bulnet_2003

here kelimesinin telaffuzu hear ile aynı sanki

3 yıl önce

Hilal.41

Evet bende ikisini ayırt edemiyorum

2 yıl önce

BZB1972

"is" -dır, -dir anlamı katmaz mı?

2 yıl önce

aryildiz

Burda yazdım kabul etmedi. İlla burada olacak

1 yıl önce

Willy_uzun

Hear ile here okunuşu aynı gibi karıştırıyorum

1 yıl önce

SelenSancak

Ben de

9 ay önce

Olcayzfrat

Bir de sesli cümleleriniz yarısından başlamasa.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.