Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Mănâncă paste oricând vrei tu!"

Traducere:Eat pasta whenever you want.

acum 3 ani

25 de comentarii


Merycycy

De ce nu este bine,, eat pasta whenever you want,,?¿??????

acum 3 ani

iulianstim

Unele cuvinte care apar la teste nu au fost prezente si in curs. De ce?

acum 3 ani

Alex930126

Cred ca au facut o greseala cei cu aplicatia. Este corecta cea de-a 2-a cu "want"

acum 3 ani

Ioana348273

Salut, DE CE SCRIE CA E GRESIT " eat pasta whenever you want"????? NUUUUUU ESTE CAND ITI DORESTI, ESTE CAND VREI!!!!!!!!!!!!

acum 3 ani

duduleata

Poate ca nu l-ai pus si pe al doilea "eat pasta whenever you desire"

acum 3 ani

reanu33

Desire? Pfffff

acum 2 ani

MituPitu

de ce nu e bine si "eat pasta whenever you like" ?

acum 3 ani

IonelaMiholca

Pentru că like înseamnă a plăcea ...

acum 3 ani

solonari_ana

De multe ori apare aceasta problema, cuvintele apar in test fara a fi explicate anterior. Rog sa fie luate masuri.

acum 3 ani

costasrb

Way

acum 2 ani

AlinaPetre9

De ce nu merge si aceea cu ,, want,,?

acum 2 ani

vladimir.33

Trebuie alese TOATe variantele corecte.

acum 2 ani

tudor563143

In a doua varianta scrie...drink pasta....adica beau paste....:)

acum 2 ani

AnaMariaCo697849

Mie imi dau gresite toate varianteele

acum 2 ani

Dinu999807

Ok

acum 2 ani

RadulescuMaria

Nu e bine e buna doar o varianta

acum 1 an

elena660818

Ok

acum 1 an

Maya814557

E stupida intrebarea!!!

acum 1 an

rodicadode2

Am raspuns corect si imi arata gresit

acum 1 an

ana750075

Ce fac mai departe

acum 1 an

ana750075

Orice varianta nu a-si pune arata gresit

acum 1 an

Danny273

Deoarece mai bine merge wish

acum 1 an

Robotzela

De ce îmi zice că e greșit "Eat pasta whenever you want"???Lol

acum 1 an

IsCXqVVl

eu spun ca am scris bine

cu 11 luni în urmă

Andreea416999

...Chiar trebuie sa fie si celalat? -_-

cu 9 luni în urmă