"His cat"

Traducere:Pisica lui

acum 4 ani

65 de comentarii


Wethelp

His cat este varianta.

acum 3 ani

spataru_casian

pisica sa sau a lui

acum 3 ani

LicuriciVi

Lui

acum 2 ani

gabi387581

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiįiiiii8ii

acum 1 săptămână

gabi387581

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiii

acum 1 săptămână

denis180999

Corect

acum 1 an

matei642962

Pisica lui His = a lui Her = a ei Cu placere!!!

acum 2 ani

euIhw1

Nu asa e

acum 2 ani

ElizaConstantin

Ba da

acum 2 ani

ElizaConstantin

Nu trebuie sa ne mai explici si tu

acum 2 ani

david718238

Da

acum 1 an

gabi387581

Iiiiìiiiiiiiiiiiiiiiii

acum 1 săptămână

Wethelp

Pisica sa mi-a zis... Ciudat, a schimbat cuvantul!!!

acum 2 ani

Annucuta

His = A lui Cat = Pisica His cat= Pisica lui Poate unii au scris He's dar He 's= El este si dupabar iesii El este pisica dar nu este corect

acum 1 an

NicolaeGhe3

Easy leana

acum 1 an

MadalinaZa20

Bă uni din voi nu stiti sa pronunțați un aiurit de cuvânt

cu 10 luni în urmă

stefania165230

De ce vorbesti asa

cu 6 luni în urmă

Ana203470

Nu he's cat?

acum 1 an

Dacos73

He's cat nu e corect deoarece s-ul de la he's exprima he is (el este) sper ca am ajutat

acum 1 an

InfinityCa5

Nu ană

acum 1 an

Vlad133264

Ele nu sunt de cunoastere

acum 1 an

Vlad133264

Doar trebuie sa fi atent la ce te invata

acum 1 an

stefania165230

Ai dreptate

cu 6 luni în urmă

AlexandraA52414

easy

acum 1 an

Andreea839706

His cat

acum 1 an

LaviniaAle17

Mata. Nu este asa este his cat

cu 7 luni în urmă

stefania165230

Erffcc

cu 6 luni în urmă

DobraAlexa1

Cum e

cu 6 luni în urmă

Lorena114967

His cat ? Mie mia spus is cat

acum 1 an

AdrianaStr1

Am scris pisica lui si raspunsul era corect,dar mia zis ca nu

acum 2 ani

Flory800789

His cat inseamna pisica lui

acum 2 ani

GaborStefa2

Ce naiba aveti asa neintelegeri pt o simpla propozitie?!?!:)))

acum 2 ani

Jinx465393

Mai!! Gata,stop!!

acum 2 ani

simomihail

Sunt cele mai simple propoziti pt mn pt ca eu stiu engleza.

acum 2 ani

Andreea867856

Si ce te dai mare ca stii engleza??Creca esti praf la ea.Si pentru mine e usor dar nu ma dau mare!!!

acum 1 an

denis180999

Foarte rău

acum 1 an

DellyBlond

Dar nici nu imi pasa

acum 1 an

NicoletaIv3

his cats

acum 1 an

Vladthewin

E foarte clar cum se aude

acum 2 ani

murariuioa

Ce ciudat

acum 2 ani

Matei235814

Greuuuuuuuuuuuuuu

acum 2 ani

DianaChiriac

esti surd?esti suurd?esti suuurd?

acum 2 ani

teodora11i

nu e pisica ei?

acum 2 ani

DellyBlond

Ba eu nu stiu engleza

acum 1 an

CiorapMari

Mie mi se pare ca mia zis his cats

acum 2 ani

Andreea867856

Nu ai auzit bine.

acum 1 an

ianmic1

(De ce nu e? : Cat his) (Sau de ce nu e? : Cat him)

acum 2 ani

GheormaFra

Pentru că în engleză adjectivele cât şi pronumele posesive(his,him,etc.)stau mereu în faţa substantivelor pe care le determină;la fel ca şi în franceza

acum 2 ani

Elena582218

Ai invatat putina engleza inaninre?

acum 2 ani

ElizaConstantin

Deoarece nu se traduce mot-a mo in limba engleza

acum 2 ani

alinaarts

Eu aud has cat.

acum 2 ani

DiancikVas

Prea des se folosesc aceleasi cuvinte

acum 2 ani

qL0stMem0ries

Ca sa le memorati ;) Pentru ca nu poti scrie cuvantul odata si sa-l tii minte toata viata. Il pune de mai multe ori ca sa te verifice.

acum 2 ani

chichiritadaniel

Se folosesc aceleasi cuvinte ca noi sa nu le uitam , le gasim si la lectii personalizate .

acum 2 ani

CristianIs189229

Chiar ca!

acum 2 ani

voineadenisa

Pisica lui sau el e o pisica Am spus ,,pisica lui" Ei mi-au zis el e o pisica

acum 2 ani

andrandrusca

Corect este "Pisica lui", dacă ți-au zis așa probabil au avut probleme tehnice...

acum 2 ani

ianmic1

De ce nu este asa? : Cat his.

acum 2 ani

ElizaConstantin

Ai mai pus intrebarea asta si ti sa raspuns

acum 2 ani

Coco295116

Eu am inteles is cat

acum 2 ani

Elena582218

Insemna ca nu ti-se aude bine

acum 2 ani

H3B

Im learning romania language so which one is right ? Lui or sale or său ? (im czech :) )

acum 3 ani

Adi-Adinuta

Lui

acum 3 ani

EmilianVaidos0

mie nu mi se aude ce zice si dau acolo sa sar peste

acum 3 ani

CristeaCla5

Poate ca nu auzi ce zice ca telefonul il ai pe silentios

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.