A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have to look for my pen."

Fordítás:Meg kell keresnem a tollamat.

3 éve

20 hozzászólás


sportember
sportember

A keres=search A néz=look....most akkor mi van?Azt irtam hogy,meg kell néznem a tollamat,de szerinte inkább keresgéljek....!?

3 éve

Bogoj
Bogoj

look for - keresni

3 éve

pljudit

I have to look for my pan - így értettemII

3 éve

Seat18

Én is!

1 éve

csizmadia.laci

pan vagy pen????

2 éve

EndreNagy0

szerintem mindkettőt elfogadhatná

1 éve

kiscjerdna

Én is nehezen tudok különbséget tenni a két szó kiejtése között, de úgy hallom, hogy a serpenyőt "a-sabban" mondják és kicsit hosszabban ejtett vokálissal.

1 éve

Joeintheory

Miért "meg"? "kell" előtt? A más fordítás, "kell tanulnom", nincs "meg". köszi :)

1 éve

AnnicoNTbo

Melyik szobol derul ki hogy keresnem kell a tollamat es nem csak keresem a tollamat a mondat jelentese?

3 éve

Bogoj
Bogoj

nem tudom, neked a magyar, vagy az angol szöveg a feladat, de mind a kettőben ott van. magyar: meg KELL keresnem a tollamat angol: I HAVE TO look for my pen

3 éve

MargitCsS

Miért nem jó? Nekem meg kell keresni a tollam. A keresni a pontos fordítás, hiszen főnévi igenév, nem?

2 éve

Tamas51

A "keresni"-vel nincs baj. Valószínű, hogy a "tollamAT" hiányolja.

2 éve

gaalmosch14

Ez úgy is értelmezhető hogy nem csak én keresem a tollam márpedig I have to look for my pen (én kell megkeressem)

1 éve

metsalle

look helyett lehet mondani find-al is?

2 éve

Bogoj
Bogoj

nem, a "find" jelentése "találni"

1 éve

ValiSzln

Mert ez a vonzata így fejezi ki az angol,így kell elfogadni.

1 éve

BudaiAladar

Szerintem ezt el kell fogadni helyesnek.

1 éve

Tamas51

Mit is?

1 éve

Harga
Harga

Szerintem fogadd el.

6 hónapja

Csernus_L

A tollamat kell megkeresni. -miért nem jó?

6 hónapja