"Δεν έχει παπούτσια."

Μετάφραση:He does not have shoes.

September 30, 2014

6 σχόλια


AgapiPapad

Έγραψα "Does not have shoes" και μου το έβγαλε λάθος, και ότι το σωστό είναι "He does not have shoes" αφού δεν είχε μπροστά αυτός /αυτή, νοείται από μόνο του ότι είναι "He". :/

September 30, 2014

glavkos

Στα αγγλικά δεν νοείται. Πρέπει να αναφέρεις το υποκείμενο, γιατί μπορεί να είναι και she. Επίσης επειδή τα αγγλικά ρήματα δεν έχουν καταλήξεις για να καταλάβεις για ποιόν μιλάμε θα πρέπει ρητά να αναφέρεις το υποκείμενο. Κάθε γλώσσα λειτουργεί διαφορετικά :)

September 30, 2014

kostas.x

he or she ?

May 15, 2016

tasos2014

Το He has not got shoes γιατί είναι λάθος ?

December 13, 2014

SusanaAbig18

Γιατί he? Δεν θα μπορούσε να είναι και She??

April 18, 2018

Eirini751532

Γιατι have και οχι has ??

September 7, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.