Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Δεν έχει παπούτσια."

Μετάφραση:He does not have shoes.

0
πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


AgapiPapad

Έγραψα "Does not have shoes" και μου το έβγαλε λάθος, και ότι το σωστό είναι "He does not have shoes" αφού δεν είχε μπροστά αυτός /αυτή, νοείται από μόνο του ότι είναι "He". :/

1
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

Στα αγγλικά δεν νοείται. Πρέπει να αναφέρεις το υποκείμενο, γιατί μπορεί να είναι και she. Επίσης επειδή τα αγγλικά ρήματα δεν έχουν καταλήξεις για να καταλάβεις για ποιόν μιλάμε θα πρέπει ρητά να αναφέρεις το υποκείμενο. Κάθε γλώσσα λειτουργεί διαφορετικά :)

2
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

kostas.x
kostas.x

he or she ?

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

tasos2014

Το He has not got shoes γιατί είναι λάθος ?

0
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

SusanaAbig18

Γιατί he? Δεν θα μπορούσε να είναι και She??

0
Απάντησηπριν από 3 μήνες