"Δεν έχει παπούτσια."

Μετάφραση:He does not have shoes.

πριν από 4 χρόνια

6 σχόλια


AgapiPapad

Έγραψα "Does not have shoes" και μου το έβγαλε λάθος, και ότι το σωστό είναι "He does not have shoes" αφού δεν είχε μπροστά αυτός /αυτή, νοείται από μόνο του ότι είναι "He". :/

πριν από 4 χρόνια

glavkos
glavkos

Στα αγγλικά δεν νοείται. Πρέπει να αναφέρεις το υποκείμενο, γιατί μπορεί να είναι και she. Επίσης επειδή τα αγγλικά ρήματα δεν έχουν καταλήξεις για να καταλάβεις για ποιόν μιλάμε θα πρέπει ρητά να αναφέρεις το υποκείμενο. Κάθε γλώσσα λειτουργεί διαφορετικά :)

πριν από 4 χρόνια

kostas.x
kostas.x

he or she ?

πριν από 2 χρόνια

tasos2014

Το He has not got shoes γιατί είναι λάθος ?

πριν από 3 χρόνια

SusanaAbig18

Γιατί he? Δεν θα μπορούσε να είναι και She??

πριν από 6 μήνες

Eirini751532

Γιατι have και οχι has ??

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.