Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"My husband reads."

Μετάφραση:Ο σύζυγός μου διαβάζει.

πριν από 4 χρόνια

6 σχόλια


Acrosoph
Acrosoph

Yes, it can mean spouse. You can also say " ο άντρας μου" and "η γυναἰκα μου" for "my husband" and "my wife"

πριν από 4 χρόνια

makiminami
makiminami

Thanks! :D

πριν από 4 χρόνια

Akkatone
Akkatone

Do "ο κύριος" and "η κυρία" also mean "husband" and "wife"?

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

No, ο κύριος and η κυρία is Mr. and Mrs.

πριν από 3 χρόνια

Akkatone
Akkatone

Thanks again for your helpful answers!

πριν από 3 χρόνια

makiminami
makiminami

Can "σύζυγος" also mean "spouse"? Both "wife" and "husband" mean "σύζυγος" in Greek...

πριν από 4 χρόνια