"هل لديك المعطف؟"

الترجمة:Do you have the coat?

September 30, 2014

12 تعليقًا
هذا النقاش مغلق.


alshamiaadel

اش الفرق بين do you have the coat و Are you have the coat مع انها كلها اسئله نعم ام لا ومعناها 'هل'


MirnaNabil3

Do بتستخدم لما يكون السؤال فيه فعل زى have انما are بتستخدم عند عدم وجود فعل


noon576

عيني لازم تنتبه للجمله لان هايه بزمن المضارع البسيط لازم نستخدم للسؤال Do وبحاله المضارع المستمر نستخدم للسؤال are


KhaledNasr13

Have you the coat? Correct


_.i0u

Do you have the coat


Ayman.Ali

have you the coat? correct?


YasserAlya

اش الفرق بين do you have the coat و Are you have the coat مع انها كلها اسئله نعم ام لا ومعناها 'هل'


n1KP5

What is the different between : Do you have the coat? & Have you got the coat?


_.i0u

Do you have the coat


said851394

قلتم هذا خطأ

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.