"It rains in March and April."

Fordítás:Márciusban és áprilisban esik az eső.

September 30, 2014

18 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


GeriasGreg

Március és áprilisban esik az eső... magyarul helyes szerintem


cet423

Szerintem magyarosabb az " A március és április esős hónapok" fordítás.


12szilvafa

Magyarosabb, de nem azt jelenti.


Nomi977475

Akkor mit jelent ? Csak kiváncsi vagyok ;-) :-(


evairenpinter

"Esik az eső márciusban és áprilisban." - "Márciusban és áprilisban esik." - vagy a fenti mondat magyarul tökéletesen visszaadja az angol mondat jelentését. Miféle "magyarosabb"- bat kerestek, nem értem?


evairenpinter

Ott az angol mondatban az "in", tehát "márciusban és májusban". - Mi indokolná, hogy kispóroljuk a fordításból. - "Fine weather for the ducks" vagy "weer", esős időt jelent. Nem merném mondatba foglalni ezeket a szótári kifejezéseket, de a fenti mondatban nincs benne az esős idő.


TndeSimon3

Szerintem ez is helyes


DnielPlfal

Nem is It-et lehet hallani hanem it's-et....


Kjttybabe

akkor olvasd el a szöveget...


johalasz46

" It's my love" = ő(az) a szerelmem...- így szól a dal is ! (lásd youtube !!!) Tehát jól hallani : It rains - it rénsz = esik(-mi esik?= az eső esik). Későbbi példákban gyakorolható kifejezés. - 2021.09.


zsemle63

ezt most miért kell csinálnod?? mi??


Q0q5TLhh

esik marciusban es aprilisban egyenlo a Marciusban es Aprilisban esozik


MokcsayLau

Ez a mondatszerkezet ritka, de nem helytelen. Viszont az a helyzet, hogy ezt senki sem használja így.


MokcsayLau

Ez így magyarul nem helyes szórend.


JagosLinaI

Az esik szóból mindig az eső szó következik? A hó ,mint lehetőség, az nem?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.