A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It rains in March and April."

Fordítás:Esik márciusban és áprilisban.

3 éve

11 hozzászólás


GeriasGreg

Március és áprilisban esik az eső... magyarul helyes szerintem

3 éve

TndeSimon3

Szerintem ez is helyes

10 hónapja

cet423
cet423

Szerintem magyarosabb az " A március és április esős hónapok" fordítás.

3 éve

12szilvafa

Magyarosabb, de nem azt jelenti.

3 éve

Nomi977475

Akkor mit jelent ? Csak kiváncsi vagyok ;-) :-(

1 éve

DnielPlfal

Nem is It-et lehet hallani hanem it's-et....

3 éve

CsakEgyCicuka

akkor olvasd el a szöveget...

3 éve

PolgrEndre

Ellenőrzés

1 éve

PolgrEndre

Esik az eso

1 éve

PolgrEndre

Y

1 éve

zsemle63

ezt most miért kell csinálnod?? mi??

1 éve