1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Мої собаки граються коли іде…

"Мої собаки граються коли іде дощ."

Переклад:My dogs play when it rains.

September 30, 2014

15 коментарів


AndrewZA

My dogs are playing while it's raining


SergioRuido

while - "в той час як. тоді як.."


Yablunka

так, тому воно українською перекладається і "коли", "поки"! В іншій вправі переклад while коли він спить, вона готує


lipihir

також правильно , але ми на даний момент " озброєні " лише теперішнім часом


Hatul_Madan

Скажіть, будь ласка, "are playing" також приймається?


ihor137864

Чому іде дощ it rains?


Nordry

"Rain" буває не тільки іменником, але й дієсловом. Отже з займенником "it" маємо коротке безособове речення з підметом і присудком.


lipihir

з людьми вживаємо " he, she " , з неживою природою і тваринами " it " , у 3 ос. однини теперішнього часу дієслово отримує закінчення -s , тому не rain goes , а " it rains ". Думаю " it rains " навіть краще відобразити через дощить


P0551

Чому не whenever, а when Яка між ними різниця


Noxter1

А чому не plays


Yablunka

бо собаки - це множина, а закінчення -s лише у третій особі однини "теперішнього" часу


[заблокований користувач]

    .... when/while... here ..?


MilaZhvank

    Чомусь не while?!?


l6XT5

    Я написала правильно. Чому видає помилку?


Fb8U1

    Ех, прочитати б Вашу відповідь! Напишіть сюди, обговоримо!

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.