"İspanyolca onun ana dilidir."

Çeviri:Spanish is her mother tongue.

4 yıl önce

19 Yorum


sinanyalin

Main language olmazmiydi

4 yıl önce

elif_melissa
elif_melissa

Olurdu.

1 yıl önce

sfakylmaz

Tongue sadece organ olan "dil" değil mi abi !?

3 yıl önce

dedezulas

bence de main language olurdu.

3 yıl önce

onurucbin

Mother tongue dogru olmakla birlikte pek kullanılmaz, "native language" tercih edin

3 yıl önce

cazz23

tongue gerçekten doğru mu? language değil mi?

3 yıl önce

butigo

Ana dil, main language'dir. Kabul etmiyor.

3 yıl önce

Pilot_candidates

ama "mother tongue" kullanımı da vardır. Tureng sözlüğü kullanmanı öneririm burada tongue kullanmasının sebebi Tıp dersinde geçtiği ve böyle bir kullanımında olduğunu göstermek içindir

2 yıl önce

loverboy.56

Main language daha mantikli

3 yıl önce

y.berker

mum tongue nedir yav

2 yıl önce

vebeyindurur

Muhtemelen çeviri hatası olur öyle ufak tefek şeyler. "language" gelmesi gerekiyor düzeltilirse güzel olur.

2 yıl önce

BoUnDLeSS_724

Tongue "lisan" manasına da geliyormuş. İlk kez duyuyorum :)

3 yıl önce

cevaba123

bu ingilizlerle tek ortak yanımız herhalde

2 yıl önce

birhemsire

şaşırtıcı kullanım

2 yıl önce

TogrulVeli1

Dil bu sekilde kullanila bilir mi

1 yıl önce

theahmetba

mother nedir ya :D

1 yıl önce

gokce75

Native language olmalı...

9 ay önce

strange.r
strange.r

What kind of Bullshit is that.. Mother tongue nedir hacı Google translate mi hazırladı bu kursu..

8 ay önce

thame7

Ana dili mother tongue olarak sadece bir turk cevirebilir bu sekilde sanırdım, cok şaşırdım :D

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.