"She put the magazine on the table."

Traducere:Ea a pus revista pe masă.

acum 4 ani

13 comentarii


OsamaM1

de unde iti dai seama ca verbut "put" este la trecut sau la prezent? nu luam in considerare faptul ca suntem la capitolul " verbe la trecut".

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La prezent ar fi fost "she puts" (apare "s" la persoana a treia singular).

acum 4 ani

OsamaM1

ok, dar pentru persoana 1-a sau a 2-a? practic nu prea ai cum sa iti dai sema daca este la trecut sau la prezent. Sau? tu cum iti dai sema?

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru celelalte persoane într-adevăr nu poți să-ți dai seama decât din contextul mai larg (dacă există așa ceva, dacă ai și alte propoziții în jur).

acum 4 ani

AlexiaSara3

Ziarul si revista sunt cu totul alt ceva

cu 10 luni în urmă

TothSorinA

pune de ce nu e corect???

acum 3 ani

Sonia616427

Pentru ca e la prezet

acum 2 ani

TothSorinA

MUltumesc :)

acum 2 ani

mihai775416

Unde srie ca e gresita ordinea

acum 2 ani

keiranbb

ea a pus ziarul pe masa?

acum 1 an

Invatacelul010

Ziarul = the newspaper Revista = the magazine

cu 10 luni în urmă

Invatacelul010

Ziarul = the newspaper Revista = the magazine

cu 10 luni în urmă

AlexiaSara3

Corect

cu 10 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.