Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"She put the magazine on the table."

Traducere:Ea a pus revista pe masă.

1
acum 3 ani

4 comentarii


OsamaM1

de unde iti dai seama ca verbut "put" este la trecut sau la prezent? nu luam in considerare faptul ca suntem la capitolul " verbe la trecut".

4
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

La prezent ar fi fost "she puts" (apare "s" la persoana a treia singular).

20
Răspunde3acum 3 ani

OsamaM1

ok, dar pentru persoana 1-a sau a 2-a? practic nu prea ai cum sa iti dai sema daca este la trecut sau la prezent. Sau? tu cum iti dai sema?

3
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru celelalte persoane într-adevăr nu poți să-ți dai seama decât din contextul mai larg (dacă există așa ceva, dacă ai și alte propoziții în jur).

4
Răspundeacum 3 ani