1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have lost my umbrella."

"I have lost my umbrella."

Çeviri:Ben şemsiyemi kaybettim.

October 1, 2014

16 Yorum


metin334

I lost my umbrella ile arasında ne fark var?


mustafa455802

Zaman farkı var.have olunca şimdi kaybettim yakın zamanda kaybettim anlamı katıyor sanırım


Enis960343

I have lost my umbrella = Şemsiyemi kaybettim şemsiye şu anda kayıp, arama işlemi hayla var. I lost my umbrella = şemsiyemi kaybettim ve buldum yada bulamadım artık aramıyor diyen kişi umudu kesmiş eger bulamamışsa.


sevde221085

Ben kaybettim yerine kayıp ettim yazdım niye yanlış


admckr95

Have ne amacla kullaniliyor burada


jkk1907

I have lost the umbrella desek olur mu?


cerenren

Olur sanirim , fakat bu cumlenin cevirisi olarak degil


Mehmet.Alsancak

O zaman sahiplik koyamaz ve cümlede benim şemsiye diyor sadece belli olan bir şemsiye için demiş oluruz


blocer.gn

O zaman "şemsiyeyi kaybettim" olur. Senin olan bir şemsiyeden bahsederken "my umbrella" demek zorundasın


emrebiralem

ben şamşiyemi kayıp ettim yazdım yanlış dedi kaybettim ile kayıp ettim arasındaki farkı anlamadım


11DirkKuyt

şamşiye yazdığın için olabilir mi :D doğrusu şemsiye :D


ersinile

Kayboldu neden kaybettimden farkli ki


savasxxx

Yuklemi kayboldu derseniz oznenin "benim semsiyem/semsiyem" olmasi gerekir. Ozne burada "I" olarak kullanilmis "My umbrella" degil.


ufukay34

ŞEMSİYEMİ KAYIP ETTİM NEDEN KABUL OLMADI


EdaAkd

Dilbilgisi açısından sadece kaybettim şeklinde kabul ediliyor


nr_cakir

hangi açıdan olursa olsun kayıp ettim seçeneği olmalı diye düşünüyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.