Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Listen to yourselves!"

Çeviri:Kendinizi dinleyin!

3 yıl önce

5 Yorum


fgonen

Kendini dinle! Kabul edilmeli

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir. "yourselves" cogul yani tekil olan "dinle" olarak cevrilemez (O "listen to yourself")

3 yıl önce

AsilKan4

Büyük harfle başlayanı ilk önce yazacaksınız

2 yıl önce

Mod.md

Çeviri yaparken gördüğünüz cümleyi tam olarak çevirmelisiniz. Selve eki çoğul anlamı katar ayrıca kendi kendinizi dinleyin ile kendinizi dinleyin arasında mantıksal anlam ayrımı var.

1 yıl önce

erty09

kendini dinle

1 yıl önce