"Listen to yourselves!"

Çeviri:Kendinizi dinleyin!

4 yıl önce

24 Yorum


fgonen

Kendini dinle! Kabul edilmeli

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir. "yourselves" cogul yani tekil olan "dinle" olarak cevrilemez (O "listen to yourself")

4 yıl önce

can_ping1234

ama you siz ve sen anlamınada gelmezmi?

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

Evet, ama "-selves"-de, çoğulun "-s" var. O yüzden "senler" değil, sadece "siz" olabilir.

"yourself" = kendini, "yourselves" = kendinizi

2 yıl önce

mehmet219538

Gerçekten hayret niye kabul edilmediği açıklandığı halde hala aynı şey soruluyor

2 yıl önce

ADYavi

Hocalar yıllarca arada fark yok diye ogretti.bence yadirgamamak daha dogru olur... Hemen kabullenemeyebilir insan.

2 yıl önce

Mod.md

Çeviri yaparken gördüğünüz cümleyi tam olarak çevirmelisiniz. Selve eki çoğul anlamı katar ayrıca kendi kendinizi dinleyin ile kendinizi dinleyin arasında mantıksal anlam ayrımı var.

2 yıl önce

erty09

kendini dinle

1 yıl önce

ADYavi

Ayni soru kac kere sorulmus. Bi zahmet edip onceki yazilanlara bakin

2 yıl önce

clouds2

Kendiniz dinleyin neden olmadi

2 yıl önce

Mod.md

to yourselves yapısındaki to eki kendinizi anlamı katar ayrıca kendiniz dinleyin ile kendinizi dinleyin arasında anlamsal fark var.

2 yıl önce

AsilKan4

Büyük harfle başlayanı ilk önce yazacaksınız

2 yıl önce

servetzcan1

Kendi kendinizi dinleyin ,dedim olmadi, neden?

2 yıl önce

Emre359071

Eee, kendini dinle...

2 yıl önce

abdullahsadi

Kendini dinle niye kabul edilmediki

2 yıl önce

Servet901364

Kendini dinle olabilir!!!

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

olamaz, çünkü "yourselves" çoğul.

2 yıl önce

OktayKUMAS

Kendini dinle kabul edilmeli

3 yıl önce

alpertunga12

Kendini dinle is also true for Turkish

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

No, not for "yourselves" (plural).

(And "...is also correct", not "...is also true".)

3 yıl önce

Azulcielo5

kendi kendini dinle neden olmuyor aynı anlam sonuçta

3 yıl önce

ugurcansayan

"Yourself" = Kendin

"Yourselves" = Kendiniz

3 yıl önce

SibelYasal

kendini dinle neden olmasın?

4 yıl önce

ugurcansayan

"Yourself" = Kendin

"Yourselves" = Kendiniz

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.