"Listen to yourselves!"

Çeviri:Kendinizi dinleyin!

4 yıl önce

4 Yorum


fgonen

Kendini dinle! Kabul edilmeli

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir. "yourselves" cogul yani tekil olan "dinle" olarak cevrilemez (O "listen to yourself")

4 yıl önce

Mod.md

Çeviri yaparken gördüğünüz cümleyi tam olarak çevirmelisiniz. Selve eki çoğul anlamı katar ayrıca kendi kendinizi dinleyin ile kendinizi dinleyin arasında mantıksal anlam ayrımı var.

1 yıl önce

erty09

kendini dinle

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.