Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"We speak because we know."

Переклад:Ми говоримо, тому що ми знаємо.

0
3 роки тому

7 коментарів


AlyonaMatvienko

Ми говоримо, "бо" ми знаємо... з яких це пір "бо" і "тому що" різні по значенню?

8
Відповісти2 роки тому

suprun12

я теж так написав

0
Відповісти2 роки тому

RoksolanaVoznyuk

ми говоримо, оскільки ми знаємо!

Такий переклад теж можливий

6
Відповісти3 роки тому

VasilDoros

because можна перекласти, як "оскільки", адже це синонім до "тому що" http://sum.in.ua/s/oskiljky

5
Відповісти3 роки тому

Milkho
Milkho

Якщо відкинути "книжний переклад" то повторювати "we" необовязково. Ми говоримо, тому що знаємо.

4
Відповісти3 роки тому

Griphon_

ми говоримо, оскільки знаємо

4
Відповісти3 роки тому

Duolingofornata

Я переклала як: ми кажемо, а не говоримо - виявилось, не правильно.

0
Відповісти3 роки тому