1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We speak because we know."

"We speak because we know."

Переклад:Ми говоримо, тому що ми знаємо.

October 1, 2014

5 коментарів


RoksolanaVoznyuk

ми говоримо, оскільки ми знаємо!

Такий переклад теж можливий


AlyonaMatvienko

Ми говоримо, "бо" ми знаємо... з яких це пір "бо" і "тому що" різні по значенню?


VasilDoros

because можна перекласти, як "оскільки", адже це синонім до "тому що" http://sum.in.ua/s/oskiljky


Griphon_

ми говоримо, оскільки знаємо


Milkho

Якщо відкинути "книжний переклад" то повторювати "we" необовязково. Ми говоримо, тому що знаємо.

Learn English in just 5 minutes a day. For free.