"Where is your left shoe?"

Μετάφραση:Πού είναι το αριστερό σου παπούτσι;

πριν από 4 χρόνια

7 σχόλια


jeanprendiville

Σε παρακαλώ : Does the possessive pronoun always go between the adjective and the noun eg to αριστερό ΣΟΥ παπούτσι?

πριν από 4 χρόνια

ekansi
ekansi

Either this way or : το αριστερό παπούτσι σου. It's right as well.

πριν από 4 χρόνια

jeanprendiville

Ευχαριστώ πολύ

πριν από 4 χρόνια

8fpy2

Ευχαριστω πολυ

πριν από 1 χρόνο

Rg0v4

Οκ ευχαριστω

πριν από 11 μήνες

mikep666
mikep666

βρίσκεται επίσης σωστό.

πριν από 2 μήνες

8fpy2

Ok

πριν από 1 χρόνο
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.