"Where is your left shoe?"

Μετάφραση:Πού είναι το αριστερό σου παπούτσι;

October 1, 2014

6 σχόλια


jeanprendiville

Σε παρακαλώ : Does the possessive pronoun always go between the adjective and the noun eg to αριστερό ΣΟΥ παπούτσι?

October 1, 2014

ekansi

Either this way or : το αριστερό παπούτσι σου. It's right as well.

October 2, 2014

jeanprendiville

Ευχαριστώ πολύ

October 2, 2014

8fpy2

Ευχαριστω πολυ

June 16, 2017

Rg0v4

Οκ ευχαριστω

November 10, 2017

mikep666

βρίσκεται επίσης σωστό.

August 5, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.