1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Where is your left shoe?"

"Where is your left shoe?"

Μετάφραση:Πού είναι το αριστερό σου παπούτσι;

October 1, 2014

7 σχόλια


jeanprendiville

Σε παρακαλώ : Does the possessive pronoun always go between the adjective and the noun eg to αριστερό ΣΟΥ παπούτσι?


ekansi

Either this way or : το αριστερό παπούτσι σου. It's right as well.


jeanprendiville

Ευχαριστώ πολύ


8fpy2

Ευχαριστω πολυ


Rg0v4

Οκ ευχαριστω


mikep666

βρίσκεται επίσης σωστό.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.