Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Why do you have white pants?"

Vertaling:Waarom heb jij witte broeken?

4 jaar gelden

3 opmerkingen


thatiswierd

Hoe zie ik dat hier om meerfout gaat (broeken) en niet enkelfout?

3 jaar gelden

Simius
Simius
Mod

Dat kan je niet zien. "Pants" kan zowel "broek" als "broeken" betekenen, ze worden hier allebei goed gerekend.

3 jaar gelden

Wichert8

Ezelsbruggetje: een broek heeft twee broekspijpen. Daarom altijd meervoud. Net als een bril: glasses. Ook altijd meervoud: hett zijn twee glazen in een montuur.

1 week geleden