1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Why do you have white pants?"

"Why do you have white pants?"

Vertaling:Waarom heb jij witte broeken?

October 1, 2014

4 opmerkingen


thatiswierd

Hoe zie ik dat hier om meerfout gaat (broeken) en niet enkelfout?


Simius

Dat kan je niet zien. "Pants" kan zowel "broek" als "broeken" betekenen, ze worden hier allebei goed gerekend.


Wichert8

Ezelsbruggetje: een broek heeft twee broekspijpen. Daarom altijd meervoud. Net als een bril: glasses. Ook altijd meervoud: hett zijn twee glazen in een montuur.


antasia123

i just vergade white

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.