"Thegirlseatbreakfast."

Fordítás:A lányok megreggeliznek.

4 éve

6 hozzászólás


DrOckFarkas

"a lányok megeszik a reggelit" miért nem jó? Úgy látom van a fordításokban valami zavar, néha a megreggeliznek "have a breakfast" néha pedig "eat breakfast", természetesen a breakfast helyére berakható a dinner/lunch is.

1 hete

beluska2004

Én azt írtam hogy girls

4 éve

Briana138

Grat :D en majdnem angolul irtam le ;D

4 éve

BakoDominik

miért nem jó a We?

2 éve

BettinaJan5

A "we" azt jelenti hogy mi.

1 éve

bardospince

A hangszoróm vagy a fülem a hibás, de a többesszámot sose hallom.

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.