1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The boys drink milk."

"The boys drink milk."

Traducere:Băieții beau lapte.

October 1, 2014

11 comentarii


Diankadi2

+saftoiuia nu te cred că ești profesoara ca daca ai si fost profesoară nu ar trebuie tie duolingo


Cati471576

O fi profesoara de biologie si vrea sa invete o limba straina :)


BossulAndrei

e o greseala daca am scris ,drinks,?


fantomitzah

Da, pentru că aici avem persoana a treia plural (”băieții”).
La prezent, ”s”-ul de la finalul verbului apare doar la persoana a treia singular:
- [he/she/it] drinks
- [I/we/you/they] drink


Traian499020

Nu ! Pt ca ei = prs a trei-a deci teoretic adaugam -s


GLpj27

Da, e greșit, doar la singular se scrie cu s..


stefaniaviviana

Am avut propozitia,,The boys drink milk'' iar eu am tradus in romana ,,Baietii beau lapte'' si mi-a aratat va este gresit este o tampenie


LuizaElena3

Nu cred, probabil telefonul este cam prost. Aplicația este foarte bună !

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.