Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The boys drink milk."

Traducere:Băieții beau lapte.

0
acum 3 ani

9 comentarii


BossulAndrei

e o greseala daca am scris ,drinks,?

3
Răspundeacum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Da, pentru că aici avem persoana a treia plural (”băieții”).
La prezent, ”s”-ul de la finalul verbului apare doar la persoana a treia singular:
- [he/she/it] drinks
- [I/we/you/they] drink

0
Răspundeacum 3 ani

GLpj27

Da, e greșit, doar la singular se scrie cu s..

0
Răspundecu 3 luni în urmă

Diankadi2

+saftoiuia nu te cred că ești profesoara ca daca ai si fost profesoară nu ar trebuie tie duolingo

2
Răspundeacum 1 an

Cati471576

O fi profesoara de biologie si vrea sa invete o limba straina :)

0
Răspundeacum 1 an

stefaniaviviana

Am avut propozitia,,The boys drink milk'' iar eu am tradus in romana ,,Baietii beau lapte'' si mi-a aratat va este gresit este o tampenie

0
Răspundeacum 3 ani

LuizaElena3

Nu cred, probabil telefonul este cam prost. Aplicația este foarte bună !

7
Răspundeacum 3 ani

alexiaana

Poate

0
Răspundeacum 2 ani

GeorgyAnaI

Asa este

0
Răspundeacum 1 an