"The boys drink milk."

Traducere:Băieții beau lapte.

acum 4 ani

9 comentarii


BossulAndrei

e o greseala daca am scris ,drinks,?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Da, pentru că aici avem persoana a treia plural (”băieții”).
La prezent, ”s”-ul de la finalul verbului apare doar la persoana a treia singular:
- [he/she/it] drinks
- [I/we/you/they] drink

acum 3 ani

GLpj27

Da, e greșit, doar la singular se scrie cu s..

cu 5 luni în urmă

Diankadi2

+saftoiuia nu te cred că ești profesoara ca daca ai si fost profesoară nu ar trebuie tie duolingo

acum 1 an

Cati471576

O fi profesoara de biologie si vrea sa invete o limba straina :)

acum 1 an

stefaniaviviana

Am avut propozitia,,The boys drink milk'' iar eu am tradus in romana ,,Baietii beau lapte'' si mi-a aratat va este gresit este o tampenie

acum 3 ani

LuizaElena3

Nu cred, probabil telefonul este cam prost. Aplicația este foarte bună !

acum 3 ani

alexiaana

Poate

acum 3 ani

GeorgyAnaI

Asa este

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.