A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have already had breakfast."

Fordítás:Már reggeliztem.

4 éve

11 hozzászólás


Peet77

A had azért van a mondatban mert az a have harmadik alakja.Ez egy present perfect mondat amit have + ige harmadik alakjával képezünk.Jelen esetben a második have az ige.

3 éve

Husika33

Nem kell az eat , mert ez alapban egy szókapcsolat : have breakfast - reggelizni, have dinner - ebédelni

3 éve

Szanto1
Szanto1

Csak egy kiigazítás a "have dinner"- vacsorázni és a "have lunch" - ebédelni

1 éve

FallDreamer

nekem ez egy picit sok volt :") nem értettem a mondatot, ezért nem is írtam semmit...

3 éve

cselida

Nem értem, hogy a 'had' miért van a mondatban, amikor az 'alredy'-vel már utalunk arra, hogy befejeztem, a múltban.

3 éve

Vivivagyok

Ez egy szókapcsolat. Have breakfast- reggelizni

1 éve

Levente.Farkas

És miért pont az eat helyett van? Mi döntötte el számodra ezt? A "have" valójában azt jelenti amit én elképzelek magamnak? I had breakfast. "Volt reggelim", azaz reggeliztem. Miért kéne nekem oda beszúrnom hogy ettem?

3 éve

GrgSzabolcs

előtte már reggeliztem miért nem jó ?

1 éve

Diszkosz

Szerintem a "már megettem a reggelit is jó" hiszen a have az eat helyett van

4 éve

csimarlaszlo

-Megreggeliztem. Nem tudom miért nem fogadta ezt el. Minden igeidő benne van és minden egyéb is ami az angol mondatban. Csupán annyi a különbség hogy magyarul egy szóban is el lehet mondani azt amit angolul öt szóban is nehéz.

3 éve

Fec112763
Fec112763

Csak mert ott van egy fontos határozó: a már. (already) - Present Pefect velejárója szerintem. :)

11 hónapja