1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The dog is in the garden."

"The dog is in the garden."

Çeviri:Köpek bahçede.

October 1, 2014

20 Yorum


farukfrk

Icerisinde dedik noldu ki ya


MixedHead1

The koymayı unuttum


sude819793

Neden geniş zaman olarak değil de köpek bahçede diye çeviriyor?


adem467122

İngilizce öğrenmek için önce kendi dilini ve zaman kavramlarını bilebilmeli insan


MuhammedEr817962

Tue fog nedir ya sjsjsjsjs


EvaBeyza

Ya bir kere okuyusundan the degil a olarak anlasiliyor kendi sorunu o benim sorunum degil ki


999yandaym

In yerine im yazmısım


CanRafiYar

In the garden nasıl bahçenin içinde demek olmuyor acaba?


gilman124194

The dog is in the garden . Dogru cevap


HseyinEmre316888

Cevap:Şu anda dinleyemiyorum.


burcugld

at olabiliyor mu in yerine


BBAydin

At istisnadir burada kullanılmaz. Burada verilmek istenen anlam "bahçenin içinde" olduğu için in kullanılması gerekir.


TahaKKZ

'I am at home' evin herhangi biryerinde olabilirsin o yuzden at, ama evin belirli odasindaysan 'I am in my room of home'


Lunar41

Avlunun ingilizcesine garden dedşm kabul ettin bunada avlu dedim kabul etmedi whyy


NilayKl

garden:bahçe yard:avlu


Tahaozr

Duolingo nun eksikleri var bence. "Köpek" yerine "İt" kelimesini de kabul etmeli.


percy955

It ile başlarsan nerden bileceksin köpek olduğunu. Senin dedigin uzun hikayalerde, paragraflarda v.s olur. Tek cümlede değil.

The dog is in a garden. It is playing the ball. Böyle olur. Buradaki it köpek olduğu diger cümlede belirtilmiş.


Kerem41849

İngilizcedeki it değil Türkçedekei it itoğluit gibi


Damlaglkan

'bahçede köpek var' neden olmuyor


savasxxx

"There is a dog in the garden" sanirim ingilizcesi bu soylemek istediginizin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.