Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Do not forget us!"

Μετάφραση:Μη μας ξεχάσεις!

πριν από 3 χρόνια

5 σχόλια


ZoranMudronja
ZoranMudronja

When do you use "μη" and when do you use "μην"? Same question for "δε" and "δεν". Please, advise!

πριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

Διατηρούν πάντοτε το τελικό ν οι λέξεις:

τον, στον, έναν, αυτόν, τον

Διατηρούν το τελικό ν οι λέξεις:

την στην, δεν, μην, αυτήν

όταν η λέξη που ακολουθεί αρχίζει από:

φωνήεν

<pre>ή </pre>

κ π τ μπ ντ γκ τσ τζ ξ ψ

πριν από 3 χρόνια

jeanprendiville

Glavkos, i am confused because you are always so clear and correct but in the examples we have had I seem to remember a number of phrases when the v was dropped from τον?

πριν από 3 χρόνια

ZoranMudronja
ZoranMudronja

Thank you!

πριν από 3 χρόνια

Kots.Eva

"Μην μας ξεχασετε!" Ειναι λαθος;

πριν από 3 χρόνια