Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Herkese merhaba"

Çeviri:Hello all

0
3 yıl önce

23 Yorum


LearnerMesut

Hi all dersek yanlis mi olur

12
Cevap ver3 yıl önce

Mehtap88459

hi everybody en doğrusu

6
Cevap ver13 yıl önce

zeynep759433

Bence yanlış olmaz diyebilirsin.

5
Cevap ver2 yıl önce

mgoren20

Hello to everybody neden yanlis?

11
Cevap ver3 yıl önce

kevsozd

Bence burda to kullandığın için yanlış kabul etmiş

9
Cevap ver2 yıl önce

Mehtap88459

Hi eveybody en doğrusu

1
Cevap ver3 yıl önce

BLACKHAWK-DOWN

american english ve gunluk hayatta abd de hello everbody gecerli

7
Cevap ver3 yıl önce

yfirat

Hi all'ı neden kabul etmiyor?

4
Cevap ver3 yıl önce

Shappee
Shappee

hello to everyone daha mantıklı değil mi sizce ??

4
Cevap ver2 yıl önce

SalihBilgili

hi all !

3
Cevap ver3 yıl önce

zeynep759433

Tek 1 yanlişım vardı

3
Cevap ver2 yıl önce

iremsudmr

Hi all i kabul etmedii neden yawwww

0
Cevap ver2 yıl önce

serdarestik
serdarestik

All sanırım belirli bir topluluklakiler everybody ise daha geniş kapsamlı bir söz gibi geliyor.

0
Cevap ver2 yıl önce

ferdi48130

Hello all

0
Cevap ver2 yıl önce

Nsevv4u
Nsevv4u

Hi everyone en günlük kullanılanı

0
Cevap ver2 yıl önce

Blurryface...

'' Hello everybody '' 2 Broke Girls :)

0
Cevap ver2 yıl önce

CumaAkturk

Hello Everybody yu neden kabul etmiyor

0
Cevap ver2 yıl önce

OnurmanXD

Hello everyone olabilir

0
Cevap ver1 yıl önce

sunay250501

hi all= hi everybody

0
Cevap ver1 yıl önce

sunay250501

to istiqamet yani yön icin

0
Cevap ver1 yıl önce

KadirKAYAR

.Hello everybody. yazdım doğru verdi

0
Cevap ver1 yıl önce

Hegosder

Hello to all herseye merhaba yani burada it de dahil hello to erbody herkese merhaba demek yani insanlara

0
Cevap ver11 ay önce

zeki340978

Everyone hello olmaz mı ?

0
Cevap ver7 ay önce