"Herkese merhaba"

Çeviri:Hello all

4 yıl önce

27 Yorum


LearnerMesut

Hi all dersek yanlis mi olur

3 yıl önce

Mehtap88459

hi everybody en doğrusu

3 yıl önce

zeynep759433

Bence yanlış olmaz diyebilirsin.

2 yıl önce

b.kckygt

ben öyle yazdım yanlış dedi neden acaba?

3 yıl önce

mgoren20

Hello to everybody neden yanlis?

4 yıl önce

kevsozd

Bence burda to kullandığın için yanlış kabul etmiş

3 yıl önce

Mehtap88459

Hi eveybody en doğrusu

3 yıl önce

hasan1287

Aynen dogrusu bu aslinda

3 yıl önce

BLACKHAWK-DOWN

american english ve gunluk hayatta abd de hello everbody gecerli

3 yıl önce

yfirat

Hi all'ı neden kabul etmiyor?

3 yıl önce

Shappee
Shappee

hello to everyone daha mantıklı değil mi sizce ??

2 yıl önce

SalihBilgili

hi all !

3 yıl önce

zeynep759433

Tek 1 yanlişım vardı

2 yıl önce

iremsudmr

Hi all i kabul etmedii neden yawwww

3 yıl önce

serdarestik
serdarestik

All sanırım belirli bir topluluklakiler everybody ise daha geniş kapsamlı bir söz gibi geliyor.

2 yıl önce

ferdi48130

Hello all

2 yıl önce

Nsevv4u
Nsevv4u

Hi everyone en günlük kullanılanı

2 yıl önce

Blurryface...

'' Hello everybody '' 2 Broke Girls :)

2 yıl önce

CumaAkturk

Hello Everybody yu neden kabul etmiyor

2 yıl önce

OnurmanXD

Hello everyone olabilir

1 yıl önce

sunay250501

hi all= hi everybody

1 yıl önce

sunay250501

to istiqamet yani yön icin

1 yıl önce

KadirKAYAR

.Hello everybody. yazdım doğru verdi

1 yıl önce

Hegosder

Hello to all herseye merhaba yani burada it de dahil hello to erbody herkese merhaba demek yani insanlara

1 yıl önce

zeki340978

Everyone hello olmaz mı ?

9 ay önce

balzaminss

ya all hello niye olmasın ki :( ters oldu napayım :D

3 yıl önce

suleelus

hi to everybody neden kabul edilmiyor ? yanlış mı ?

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.