1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Hate is a global issue."

"Hate is a global issue."

Çeviri:Nefret küresel bir meseledir.

October 2, 2014

13 Yorum


yildizmx

nefret bir küresel meseledir de olabilir


brahimGven8

Aynen. Ama kabul etmedi. Sanki aynısını yazmak zorundayız.


brahim398198

Benzer cevabı daha önce de vermilim. Farkı nedir, anlamıyorum.


Timka_Time

Bende de aynı sorun oldu.Anlamları aynı oluyor ama.


CenkG

nefret küresel bir problemdir olabilir


doguukan

Nefret küresel bir sıkıntıdır da olabilir


Hasan672524

Nefret bir küresel meseledir. Olabilir


Ercan575350

Öfke küresel bir konudur... Kabul edilmeli


missrule

o zaman hate yerine anger olması gerekmez miydi


umit223600

"Nefret global bir konudur" yazdim ret yedim


XxArzuxX

Nefret etmek kuresel bir sorundur da ola bilir di aynisini yazmalimiyiz.


meral613584

Mesele ile sorun ayni anlamda kulanılabilir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.