"I am in!"

Traducere:Eu sunt înăuntru!

October 2, 2014

4 comentarii


iryx15

Pai "in" nu inseamna "în" ???


luncadaria

Ba da. Doar daca traduci cuvant cu cuvant. In aceasta propozitie are alt rol. I am in the kitchen, sunt in bucatarie. Dar I am in the box,eu sunt inauntrul cutiei sau in cutie, e corect . iryx15 are dreptate.


gustawsohn

Aceeasi observatie ca si in cazul particulei "on". Nici in exemplul de mai sus "in" nu este prepozitie, ci adverb. De aceea, traducerea corecta pentru "I am in" este "Eu sunt inauntru"; alt exemplu: "Come in!" = "Intra!" (inauntru, evident).

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.