A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"More questions than answers."

Fordítás:Több kérdés, mint válasz.

0
3 éve

5 hozzászólás


DuolingoZs

miért többes számban van mind a kettő?

0
Válasz3 éve

nemethka2

Valószínűleg azért mert a "more" egynél több mennyiséget jelent, és utána a főnévnek is többes számban kell lenni.

3
Válasz3 éve

Geza824119

A feleletet nem fogadja el. Kérem javítani!

0
Válasz1 éve

Revand
Revand

Most már angolul sem tudnak! Az answers, többes szám. A helyes fordítás MAGYARUL tehát: több a kérdés, mint a válaszok.

0
Válasz9 hónapja

Bakondi1

"Több a kérdés mint a válasz "egy értelmes mondat mig a fenti mondat magyarul helytelen

0
Válasz8 hónapja