1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "I need a bit of sugar."

"I need a bit of sugar."

Переклад:Мені потрібно трохи цукру.

October 2, 2014

25 коментарів


AliceDuma1

Яке це має значення до дат і часу?


bogdan20000

(0-0)незнаю)


mizail

Ага, а якщо цукор пресований шматочками, тоді як сказати? Дайте мені дві трошки цукру? Чому не приймається "мені потрібен шматочок цукру"? Адже найперше значення для bit - шматок.


SergioRuido

Шматок, якщо говорять про цукор, буде lump. Lump of sugar.


mizail

Ага, дякую. Тобто сказати "a bit of sugar" маючи на увазі шматочок цукру неможна?


SergioRuido

Вас зрозуміють як "трошки цукру"


Bellaciao911

А чому по-російськи переклад до цього речення "Мне нужен кусочек сахара" зараховується правильним?


SergioRuido

Це питання коректніше задати розробникам російського курсу. Я бачу, що у них "Мне нужен кусочек сахара" іде як другорядний, не основний варіант і причина напевне в тому, що на диво багато бета-тестерів подало пропозицію перекладу як "кусок/кусочек". Але ж друзі - "a bit of" у поєднанні з незлічувальними іменниками означає лише "трохи","трішечки". Виключення з цукром тому, що цукор може існувати в формі кубиків.І от для цих кубиків в англійській і є слова "lump/cube". Як останній аргумент - я щойно мав можливість запитати носія мови - американця - і він підтвердив, що "I need a bit of sugar" ніхто не сказав би, маючи на увазі ШМАТОЧОК. А питаючи саме про шматочок, просто сказав би "I need a lump (or cube) of sugar."


Roman09l

це не зовсім вірно, адже Lump - означає великий шматок, глиба, і по відношенню до цукру так не можна казати! А от bit перекладаєтся як шматочок, невелика частинка або кількіть чогось.


Oleh784389

Тут є сполучення = a bit = що означає трохи.


Fb8U1

Мене дивує, що початківці, навіть не заглянувши у словник, так затято вимагають, щоб Дуо приймав хибні відповіді. Адже словник чітко каже, що a bit - трохи, це сталий вираз.

Оцю енергію, та в мирних цілях.


3Qss1

якщо "трохи цукру" хіба можна використовувати артикіль "а", якщо "шматок цукру" я розумію що цукор може бути злічимим тобто одну галку цукру, но в даному випадку цукор є не злічимим, поясніть хто знає.


Nordry

Тут артикль "а" не стосується самого цукру, а є частиною стійких словосполучень "a bit/a little bit".


PzEt5

Слово "need" можна використовувати у сенсі прагнути. Звичайно в цьому контексті це звучить доволі дурнувато. Але все ж таки.


QfPY15

Вважаю, переклад "Мені потрібна дрібка цукру" має право на існування )


DeFlar

шматочок це те саме що і шматок, тому обидві форми повинні враховуватись, але слово шматок не проходить


NadiiaVerh

Чому не зараховує "мені потрібен ШМАТОК цукру"????


IWg85

Трохи це a little , few


Stas285069

Трошки?? Що???? Ганьба


10svitlana

Зверніть увагу на оцівання відповідей


stepanchykmc

Ооо... Трішки сексу! " Рибу - риба! Період? Вранці! "


Kursyv

"Мені потрібен шматок цукру" не те ж саме що "Мені потрібен шматочок цукру"?


VitaliiLunko

Мені потрібно шматочок цукру Чому це не прийняти? у вас свій діалект укр мови


BodoDurst

тому що там написано "трохи", а не you fucking PIECE of shit.


Starandry

Чому не можна використати "необхідно" замість "потрібно"?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати