Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"They will finish eating."

Tłumaczenie:Oni skończą jeść.

3 lata temu

9 komentarzy


magdance2

"skończą jeść" nie zalicza niestety, koniecznie trzeba dodać "oni"

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

"Skończą jeść" jest już zaliczane...

4 miesiące temu

grzechol

Oni dokończą jeść. Jest źle. Podpowiedź- Oni zakończą jeść. ;-)

3 lata temu

DanutaOstr2

Ok

1 rok temu

mdrazkowski

Dlaczego "Oni beda konczyc jesc" jest zle?

3 lata temu

sobmar
sobmar

To by się raczej tłumaczyło na "They will be finishing eating", bo "będą kończyć" jest traktowane raczej jako czynność ciągłą, zajmująca trochę czasu. "Skończą jeść" oznacza, że w pewnym momencie przestaną jeść i koniec, proces kończenia nie będzie czynnością ciągłą, tylko powiedzmy nagłą, krótką.

3 lata temu

arko04

Czemu nie eat, przeciez to nie terazniejszy

2 lata temu

Vengir
Vengir

Końcówka -ing nie służy wyłącznie do oznaczania czasów trwających (który oprócz teraźniejszej ma jeszcze wersje przyszłą i przeszłą plus jeszcze wersje dokonane), ale także do tworzenia rzeczowników odczasownikowych. "Eating" oznacza tutaj „jedzenie” w sensie „konsumowanie pożywienia”.

2 lata temu

KrystynaOb

Oni skoncza jesc bez znaków tez źle

5 miesięcy temu