1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "It has four controls."

"It has four controls."

Μετάφραση:Αυτό έχει τέσσερα συστήματα ελέγχου.

October 2, 2014

10 σχόλια


Nikos_Pap_69

Where is the "system"?


MaryJane329602

Εγω βλέπω ταινία και το κανα λαθος (χαχα)


jeanprendiville

Could someone explain to me why it is "τεσσερις ελέγχους" singular of τεσσερις and "έχει τέσσερα συστήματα ελέγχου", plural. I know that all declinable cardinal numbers are used in their neuter form but I don' understand why in four controls, four is singular and in four systems of control four is in the plural. Ευχαριστώ πολύ.


ssurprize

"τεσσερις" doesn't have a singular number :D
"Τεσσερις" is for masculine and feminine, "τεσσερα" is for neuter and for counting (ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, etc)


jeanprendiville

A light in the darkness, its so easy to go galloping down a blind alley! Σας ευχαριστώ θερμά.


Nikos_Pap_69

Το system δεν υπάρχει αλλά μάλλον το υποθέτουμε;? Θα μπορούσα να γράψω π.χ. "τέσσερα σημεία ελέγχου" ή τέσσερα επίπεδα ελέγχου" κτλ.


uoLL8

Καλημέρες για όλους!

Μήπως θα ήταν πιο δόκιμη η μετάφραση : ...τέσσερα χειριστήρια? Σας λέω εκ πείρας ότι είναι μια έκφραση που έχω δει σε εγχειρίδια χρήσης εργαλειομηχανών (τόρνοι,φρέζες, ρεκτιφιέ κλπ).

Φιλικά Κλεάνθης


dimitra610718

Θέλω εξήγηση του αφ.εν.1


jaye16

Παρακαλώ πείτε μας πού το είδατε και ίσως μπορούμε να βοηθήσουμε. θα μπορούσε να είναι ο τίτλος αυτού του μαθήματος. "Αφηρημένα Έννοιες 1";


Eleonora992744

Το "four controls" σημαίνει αυστηρά τέσσερα σύστηματα έλεγχου "?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.