Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"It has four controls."

Μετάφραση:Αυτό έχει τέσσερα συστήματα ελέγχου.

πριν από 3 χρόνια

6 σχόλια


Nikos994330

Where is the "system"?

πριν από 1 χρόνο

Nikos994330

Το system δεν υπάρχει αλλά μάλλον το υποθέτουμε;? Θα μπορούσα να γράψω π.χ. "τέσσερα σημεία ελέγχου" ή τέσσερα επίπεδα ελέγχου" κτλ.

πριν από 1 χρόνο

jeanprendiville

Could someone explain to me why it is "τεσσερις ελέγχους" singular of τεσσερις and "έχει τέσσερα συστήματα ελέγχου", plural. I know that all declinable cardinal numbers are used in their neuter form but I don' understand why in four controls, four is singular and in four systems of control four is in the plural. Ευχαριστώ πολύ.

πριν από 3 χρόνια

ssurprize
ssurprize

"τεσσερις" doesn't have a singular number :D
"Τεσσερις" is for masculine and feminine, "τεσσερα" is for neuter and for counting (ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε, etc)

πριν από 3 χρόνια

jeanprendiville

A light in the darkness, its so easy to go galloping down a blind alley! Σας ευχαριστώ θερμά.

πριν από 3 χρόνια

MaryJane329602

Εγω βλέπω ταινία και το κανα λαθος (χαχα)

πριν από 11 μήνες