"The two countries use different currencies."

Traducere:Cele două țări folosesc monede diferite.

October 2, 2014

8 comentarii
Această discuție este blocată.


LidiaVasil

Cele doua tari folosesc diferite monede


saraelena483261

Nu stiu care este diferenta dintre "monede diferite" si "diferite monede"


Olimpia173079

La asta ma gândeam si eu...


Magdalena25119

"monede diferite=diferite monede"Se distrează,"geniile" aplicației,pe seama strădaniilor noastre,recurg la tot felul de tertipuri să ne ia vieți: vânează diacritice,dau tot felul de traduceri alternative,folosesc expresii ne uzuale...Spre deosebire de cursanții din alte țări nouă,"geniile aplicației",nu ne-au oferit posibilitatea să studiem si alte limbi?!De ce?!Ne discriminează, își bat joc de noi.Dar nu trebuie să renunțăm ci să raportăm,la steguleț,de câte ori greșesc ei(și gresesc des)!Oricum nu ei ne învață,ci ne învățăm singuri sau uni pe alții! Haideți să îi distram in continuare! Succes!


BA0LaFSa

la fel e DIFERITE MONEDE nu fiti asa de rigurosi !


David679121803

Care este diferența dintre monede și monezi?


Florentina768042

"Monedă/monede" forma pt singular si plural. "Monezi" nu e corect. S-a mers pe forma din neo greacă, limba din care provine cuvantul.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.