A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The students have to explain their answers."

Fordítás:A diákoknak el kell magyarázniuk a válaszaikat.

3 éve

6 hozzászólás


HUNGery98

A diákoknak ki kell fejteni a válaszaikat. Ez miért nem jó?

3 éve

FromLimerick

szerintem azért mert ritkán fordítjuk ennek, én sem tenném.

3 éve

zsuzsmanka

honnan tudom, hogy a have mikor birtokos? Hogy irom azt,hogy : a diakoknak van magyarazatuk a valaszaikra. ?

3 éve

vjanos

"have" - önmagában birtoklást fejez ki, "have to" - kell

Ezen kívül még van sok más jelenése is, de ez a különbség a birtoklás és a kell jelentés között.

3 éve

BlueFish627

kifejt= explain: angol-magyar nagyszótár: explain: (meg)magyaráz, felderít, tisztáz, érthetővé tesz, megvilágít, KIFEJT

3 éve

JoeSzab
JoeSzab

Mi a különbség a "megmagyarázni" és az "elmagyarázni" között? Szerintem semmi, mind a két változatnál érvelni kell az álláspontjuk mellett. És a duolingo ilyenbe "köt" bele.

4 hete