Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"What are you thinking of your new job?"

Μετάφραση:Τι σκέφτεσαι για τη νέα σου δουλειά;

πριν από 3 χρόνια

2 σχόλια


Maryntltz82

'' Καινούριο'' και '' καινούργιο'' είναι εξίσου σωστά, αν δεν κάνω λάθος. Γνωρίζω, ωστόσο, ότι πριν από τις λέξεις που ξεκινούν με τα ακόλουθα γράμματα ή φθογγους στο άρθρο της αιτιατικης μπαίνει '' ν'' κ, π, τ, γκ, μπ, ντ, τσ, τζ, ψ, ξ. Δηλαδή στο συγκεκριμένο παράδειγμα '' την καινούργια ''.

πριν από 3 χρόνια

Hristos33

να πιάσει λάθος επειδή τη δουλειά το έγραψα την δουλειά.. μου φαίνεται λίγο υπερβολικό. Αγγλικά σε μαθαίνει το πρόγραμμα και όχι ελληνικά :) :)

πριν από 2 χρόνια