"Eat an apple!"

Traducere:Mănâncă un măr!

October 2, 2014

22 de comentarii
Această discuție este blocată.


fantomitzah

Dacă în engleză lipsește subiectul verbului, înseamnă că e modul imperativ, nu timpul prezent.


cociorvanesther

Îmi place acest mod de învățare. Good


Andreea177128

Este o aplicatie care chiar te invata


Andrei-Pro1

La sunet se aseamană cu It an apple


gikou

foarte bună explicația o voi reține fantomitzah. Thanks!


TheodorAnd7

Simplu ca buna ziua


Sophiewplayx

Mananca un mar! = Eat an apple!


RarePreda

Imi plac provocarile!!!!!


Anne777990

Mănâncă un măr


zmde637

Mananc un mar.


NicolaeTug1

Super tare aceasta aplicație


NiculaGeor3

Eat an apple =Mănâncă un măr

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.