"A contest is going on here."

Fordítás:Itt egy verseny folyik.

4 éve

7 hozzászólás


buszgabi

és hogy "egy verseny folyik itt" miért nem jó?

3 éve

SzilardKoc

Egy verseny zajlik itt???

2 hete

paragierzsebet

A here -itt!!!Miért nem fogadja el?

4 éve

zsalica

Egy verseny itt folyik.

Nem fogadta el. MIÉRT?

3 éve

Lacihel
Lacihel

A valaszom ugyanaz

1 éve

Skeleton022HUN

Azért, mert ez egy szar oldal, fos programmal! Van ahol elfogadja, van ahol nem!

3 éve

SZUSZI2015

Azért gondolod ezt mert nem ismered a nyelvtani szabályokat

8 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.