1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ми - люди."

"Ми - люди."

Переклад:We are human.

October 3, 2014

17 коментарів


Sasha546710

We are people це правильна відповідь


Kaminari_Shiro

"Human" означає приналежність до роду людського взагалі, конкретно до роду "homo", одним з видів якого є "sapiens". А "people" Ви можете сказати, наприклад, про людей на площі чи жителів певної країни.


nataliii1

До чого тут "we are human", мав би бути тоді переклад " ми гуманні"


Devilhunter_XL

Чому це? Human — це людина. Питання в тому чому не We are humans!


nataliii1

Вже знаю що human це людина))


Devilhunter_XL

human (humans) - людина (люди); elf (elves) - ельф (ельфи); gnome (gnomes) - гном (гноми); dwarf (dwafves) - карлик (карлики). Це дещо інші "гноми". orc (orcs) - орки (орки). і так далі: goblin - ґоблін. halfling - напіврослик, коротун, тощо. Те саме, що й хоббіт/гоббіт (hobbit); undead - живий мрець/мерці, в тому числі й зомбі/духи/вампіри/привиди (zombie(-s), spirit(s), vampire(s), ghost(s)). Хоча в undead немає множини чи однини як такої. Це як вода. owlbear - ведмесова. orge - оґр/людожер. troll - троль. pixie - фея/піксі. безліч їх різних :)


olesiaturi

Коли однина і розповідається про себе то human -це гуманний А коли йдеться про когось множина то людина , люли


Yurii4272

We are human тому що "human" виступає в якості прикметника. А прикметники не міняють свою форму. Приклад "we are green"- ми зелені.


Oleksandr_Magnum

А чому не We are humans


Oleg148384

Бред какой-то


mizail

А чи можна сказати "We are persons"?


Kaminari_Shiro

Слово "person" носить більш особистісний характер, оскільки виділяє окремого індивіда з власним внутрішнім світом, протиставляючи його натовпу


svit80

Може хто-небудь зрозуміло відповісти,чому все-таки human а не humans?


Candys310191

Human - це нуманна людина? Чи просто гуманний, чи просто людина? Не розмію(((((((


Devilhunter_XL

Взагалі-то має бути We are humans. Бо human (іменник) - це представник людської раси.


DemitriusOst

Існує гарна пісня до цієї теми - https://youtu.be/DM8Tm9ycGz4

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.