A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I do not have your bottles."

Fordítás:Nincsenek nálam az üvegeid.

3 éve

12 hozzászólás


TSzabolcs

Nem értem ezt az üveges témát. Glass=üveg, bottle=palack. Tudom nagy az átjárás a két szó között, de a nyelvtanulásban nem kéne kihangsúlyozni ezeket az árnyalatnyi különbségeket? A hideg kiráz, amikor üveget KELL írnom palack helyett.

2 éve

karak74

Légy egy kicsit türelmesebb. Továbbá lásd be, hogy a gép is csak egy gép. Én speciel igazat adok neked. (Láttam műanyag flakonra vonatkozóan a bottle megnevezést, de a gép nem lehet olyan kreatív, mint egy ember. Ha pedig embertől akarnánk tanulni, annak komolyabb ára lenne.

1 éve

Patrik113141

Miert nem fogadja el hogy nincsek üvegjeid

1 éve

karak74

Pedig megnéztem itt, és mind j-vel, mind a nélkül helyes. Jelentsd, talán beleveszik.

1 éve

furmankevin

"Nincsenek nálam a te üvegeid." Ez miért nem jó?

3 éve

fectroll
fectroll

Szerintem jó az. jelentsd.

3 éve

TthKlmn

Nekem azt írja hogy nincsenek nálam az üvegei itt meg üvegeid van, ki a hunyó?

4 hónapja

BalintNeme1

Itt is a bottle palackot jelent, az uveg meg amibol keszul.

4 hónapja

IstvnTth573434

Egyszer már szóvá tettem: your -tied,de your-tietek. Vagy valamit nem jól alkalmazok?

1 hónapja

jokutine

Nincsenek meg nekem nem jó?

3 éve

Pelyhi

jó kérdés...engem is érdekelne...

3 éve

fectroll
fectroll

Jelentetted?

3 éve