"Womenandgirls"

Fordítás:Nők és lányok

4 éve

38 hozzászólás


fuzesinfo

Teljesen kezdő vagyok. Miért nők?

4 éve

mandarin.

womAn - nő, (mAn - férfi), womEn - nőK (mEn - férfiAK)

3 éve

Sarkany1132

Köszi

2 éve

SZUSZI2015

És ehhez még hozzá jön hogy ha azt mondod women annak külön kiejtése van

1 hónapja

balukapitany2

Mert többes szám.

3 éve

greg_swan

Én a-t írtam de kiadta hogy ez nem jó

4 éve

Vandetka

azért nők mert ott van a többesszám jele csak figyelni kel de írásban kérdezzetek meg nyugottan ha van kérdésetek

2 éve

betti54

Nekem elfogadta hok nők és lanyok de igy irtam be hogy lanyok

3 éve

ImeldaKris

Nok es lanyok

3 éve

Turnhauser

L

1 éve

Orsimessi

Nekem sikerult.

3 éve

.MnwV

R

2 éve

bandika1245

Nem ertem

2 éve

annus81

Én e-t írtam de kiadta hogy ez nem jó

4 éve

RemenyikIlona

miért nök?

4 éve

SzilrdVarg2

Mert a woman a Nő és a women a Nők

4 éve

Bogok

Ja nekem sem fogadta el pedig ugy jo ahogy mondod

3 éve

JpBence12

Honnan tudjam melyik a jó

3 éve

Metroxx

kiejtése más, a nőnek és a nőknek

3 éve

Florianna2

Nekem nem fogata el :-(

4 éve

Eonika13

ez nem èrtem woman az a nö mièrt nök???

3 éve

LilienPigler

Mert a mAn(férfi) az egyes sz.-ben van, a mEn(férfiak) az többes sz. És így van a womAn és a womEn-nél is.

3 éve

Dominikmc98

nekem sem fogadta el :(

3 éve

HannaBiro

Nrm jó csak az hogy woman,girls ? Nekem nem fogadta el.

3 éve

vidablanka

Csak az változik bennűk hogy az utolsó magánhangzó nem "a"hanem "e"

3 éve

maltaweb

womens kellene legyen, ha többes szám, nem ?

4 éve

mandarin.

A women már eleve többesszám.

3 éve

PterBalog1

Nem, mert az angol nyelvtan tele van rendhagyó dolgokkal, igék, főnevek, ragozások. Ez rendhagyó többesszám. Egér: mouse, egerek: mice.

3 éve

fuzesinfo

Igen. Nő Woman, nők Women. Csak meg tanulom, de így nulláról kezdve nehezen jöttem rá. Vak voltam :)

4 éve

Rbert762383

A women màr eleve tbsz. A woman az 1s szàm

3 hónapja

SiklodiLaszlo15

mert nok ? mikor women van oda irva --,.--

2 éve

papricsi

fuc

2 éve

RobertDak

Akor az A es az E a kulomseg?

1 éve

zummer90

Egyes szám, többes szám, ez érthető. Sajnos a kiejtés zavart meg, engem legalábbis. "vumen" (woman) "vimin" (women)

1 éve

kriszta0805

nők és a lányok nekem ezt nem fogadta el pedig így is helyes

1 éve

Vettel16

Beirom a helyes választ Nők és lányok és nem fogadja el

1 éve

Rbert762383

Woman and girls-t ìrtam èn is mièrt nem fogadja el akkor

3 hónapja

Rbert762383

Vagyis women-t

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.