Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar bağımsız değiller."

Çeviri:They are not independent.

4 yıl önce

16 Yorum


BurakDaiba

They are not free desek yanlis olur mu? Yada bu independent kullanimi nerelerde kullanilmali?

4 yıl önce

brahimBayr3

Aynı anlama gelir ama bence uygulama kelimeyi sürekli kullandırarak öğrettiği için istenen kelimeyi kullanmak daha doğru olur

3 yıl önce

yunusfidan

Bence ayni anlama geliyor. Doğru olması lazım

4 yıl önce

Ossmon

Serbest degil.ozgur degil anlaminda bence not free.

3 yıl önce

Nisa1183

Aynı anlam taşıyor fakat genellikle independent kullanılıyor. Duolingo sık kullanılan kelimeleri temel alıyor.

2 yıl önce

NUR-ELA

KOLAY AMA ÖNEMLİ OLAN AKLIMIZDA TUTABİLMEK . ÇÜNKÜ İLERİDE BU SORU KARŞIMIZA ÇIKSA HEMEN YAPMAMIZ GEREKİR...

2 yıl önce

eda430

evet

2 yıl önce

TahaYasinK1

Free kullanilmali

3 yıl önce

cemremngr

freedom da olmaz mı

3 yıl önce

orcun.sari

"They are not freedom" cümleside kullanılabilir diye düşünüyorum.

2 yıl önce

magnusacrux

Freedom özgürlük demek değil mi

1 yıl önce

tugcekaplan54

independent yerine liberty kullanmak yanlış mı yani ?

2 yıl önce

AnlAtar1

the are not freedomyazınca yanlış olmamalı bence

2 yıl önce

fatma680061

.

1 yıl önce

magnusacrux

Bu cümle 2 kere karşıma çıktı. 1. cümleyi çevirirken 'independent' kullandım, yanlış dedi ve 'free' kelimesini kullan dedi. Bende onu kullandım ikinci seferde, yine yanlış dedi ve 'independent' kelimesini kullan dedi. Hatalar var :(

1 yıl önce

atik532244

Arada yanlisikla bosluk biraktik die yanlis sayma yani aq

1 yıl önce