"Ea nu are niciun frate."

Traducere:She does not have any siblings.

October 3, 2014

25 de comentarii
Această discuție este blocată.


madaa55

Niciun frate= any brother. De ce imi corecteaza cu "any brothers" ?


Florea339711

Problema este la noi pt ca in limba romana se foloseste dubla negatie. De exemplu "Nu am nimic" se traduce in engleza "I have nothing" ceea ce in romana ar insemna (tradus motamo) "Eu am nimic". Aici s-ar traduce "Eu nu am vreun frate" ceea ce suna un pic aiurea in romana de aceea zicem "nu am niciuna frate", deci cu dubla negatie.


IonBadea4

...atunci cred că ar fi corect și " She has no siblings ".....ar fi ?


clujel

Brothers se referă numai la fraţi de sex masculin, siblings e generic.


AdrianCalinescu

Nu inteleg de ce in romana este frate iar in engleza trebuie tradus brothers sau siblings. Multumesc


Andrei-Fogoros

"Brothers" se foloseste cand vrei sa te referi doar la fratii de gen masculin iar cand vrei sa te referi si la frati si la surori , se foloseste "SIBLINGS".


MafteiJani

Am gasit undeva ca ,,siblings'' inseamna frati gemeni,dar in alta parte am gasit ca ,,twin brothers ''inseamna frati gemeni.Dumnezeu ii mai intelege!


ema.olivia

Am scris "She is..." si mi-a zis ca e gresit si mi-a corectat cu "She's...". E acelasi lucru.


Gabijugi371

Mie nu imi acceptă "brothers " ci doar sibilings. De ce?


teodora1998

Si aici spune ca ea nu are nici un frate ..deci brothers ca se referera la un el


Invatacelul010

Posibil sa fie vorba de... "niciun fel de frate"; nici de sex masculin, nici de sex feminin?


MariusVasi2

"any brother" si atat.Ne-au testat atentia. Sa ramanem vigilenti !


Tripalici

intrebarea este; nu are nici un frate nu fratii, deci de ce nu este corecta? cum poti sa spui (nu are nici un frati)


Diana849044

she does not have any brother . de ce brothers????


BenYoung84

Pentru că any - plural


StefanColt1

normal is - she does not have any brother


Mia524543

"Ea nu are frati"este identic cu:"Ea nu are niciun frate"?


DoinitaSto1

De ce have?She has......


BenYoung84

Din causa "does". "have" e infinitivul.


kakamaka10

she has no any siblings

ar trebui acceptat, dar pe Duo nu-l intereseaza!


BenYoung84

Nu. Nu e posibil, no cu any.


AlexandruM865560

None brother'j. nu merge?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.